sâmbătă, 2 august 2014

Draga Oricare Dezamagita,

Sunt ca toate florile din lanul de Floarea Soarelui,care stau cu capul plecat sa-l arda soarele. Dar eu urasc soarele , ce caut acolo ? Sunt copia fidela a tuturor femeilor- pasionata de comedii romantice (sau mai putin romantice), dependenta de cumaparaturi , dar totusi nu cheltuitoare. Sunt o copie fidela cu multe defecte tehnice.. Cel de langa mine vede in mine o specialitate de nedescris.Ii sunt orizontul si locul de unde renaste in fiecare dimineata. Dupa dezamagiri din partea persoanelor care nu au fost pentru viata mea,judecam dupa acelasi principiu . Cand am posibilitatea sa inteleg,de ce sa judec?! "Cate am facut pentru el!" ,nu-si are rostul . Draga Oricare Dezamagita , ai facut tot ce ti-a stat in putinta ca oricare persoana care iubeste si se implica. "Ce nu aveam eu?" Draga Oricare Dezamagita , aveai tot ,tot pentru Oricare Altul care apreciaza ceea ce esti tu. "S-a plictisit!" Dragostea nu aduce plictis [...]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu